X סגירה
 

ספא בחרמון

חוויה חורפית רומנטית

כיצד אתם רוצים לחוות את האיזור הכי יפה בארץ ישראל? טרק בשבילי הגולן, ספא צימר או אתר נופש, כל האפשרויות קיימות ועוד. בואו לגלות את נפלאות הטבע באיזור החרמון. קפיצה קטנה לחו"ל במרחק של כמה שעות בלבד מהמרכז.

העלייה להר החרמון מספקת להולכים ולנוסעים בה חוויה אחרת ומרעננת. נופי הגבעות של הגליל מתחלפים בנופים הרריים אותם אנו רואים רק בתמונות מאירופה הקלאסית. המורדות הירוקים, המצוקים התלולים והאוויר המגיע מפסגת החרמון, כל אלה הם נכס בלתי מנוצל של תיירות, נופש וטיולים. ספא בחרמון  צימר או יום טיול, לכל אחד יש את הדרך שלו לגלות את הצפון.

בתמונה: טיפול ספא
בתמונה: טיפול ספא
ספא חרמון

בעלי ספא בחרמון מתקשים להגדיר מדוע הטיפולים אצלם מתגמלים יותר מכל טיפול במקום אחר. "זה הנוף," יגיד אחד, "ההרים המתנשאים, היערות וקול שכשוך המים הטבעיים, "זה היקבים", יגיד האחר, הכרמים המתפרשים בצלע ההר, נחבאים אך נוכחים במלוא יופיים, "זה טיפולי ספא בעצמם" יסכם השלישי, שילוב של מקצועיות ובריאות הגורמים לכל אחד לשוב ולחזור לעוד ועוד טיפולים.

אכן, מה שמייחד את האיזור הנפלא של החרמון ורמת הגולן הוא השילוב הנדיר שבין טבע פראי מצד אחד, יקבים ויישובים קסומים מצד שני. ספא בגולן אינו זקוק לשיווק מאסיבי ולעיצוב אקסלוסיבי. הפשטות, הפסטורליות והכפריות הם אלה שמייחדים אותו מכל השאר.

רבות דובר על איכותם הנדירה של אנשי רמת הגולן. השקט הנפשי, הארציות והסבלנות שהטבע מקנה הם ערכים מוחלטים בכל יישוב ובכל ספא בגולן. הכל נעשה במעין שקט ומנוחה טבעיים, אין צורך למהר, אין צורך לרוץ לאף מקום.

טיפולי ספא בצפון

ספא חרמון מציע את כל מגוון הטיפולים שאנו מוקירים ואוהבים: סוגי עיסוי שונים, ג'אקוזי מפנק, אמבט שמנים וטיפולי קומסמטיקה. בין טיפול לטיפול תוכלו ליהנות מיין משובח המגיע מיקבי רמת הגולן שלנו, ליהנות מהאוויר הצח ומהנופים הבלתי נשכחים של ארץ הצפון.
לינה

לאחר טיפולי ספא צימר הוא דבר מתבקש. כאן, אין ליישובי רמת הגולן והחרמון מתחרים. בקתות מעץ אלון, אח טבעי, מרפסות מיוערות ופינוקים אמיתיים מחכים לכל אחד. מבחר הצימרים הוא אדיר: מבודדים בקרחת יער לזוג הרומנטי, רחבים עם חצר גדולה ובריכה למשפחות בעלות הילדים, או חדרי אירוח למופת לחברים ההולכים לגלוש באתר החרמון.

בכל עונות השנה, מזג האוויר בחרמון וברמת הגולן מתאים לטיולים בטבע וללינה מפנקת. הר החרמון מתנשא מעל ובימות החורף מאיר את הלילה בלובן פסגתו. הצימרים  יכולים להיות בסיס לטיולים או לשהות של כמה לילות. השירות אדיב ואינו פולשני, ארוחת בוקר מוגשת עד לצימר, יין, גבינות מאכלים טבעיים בשפע.

לגלות את הצפון

רמת הגולן והחרמון הם איזור יפהפה לטיולים: נחל יהודיה, נחל אל על, בריכת המשושים, בריכת הקצינים, שמורת טל ועד לכינרת. אינספור מסלולי טיול ליום אחד, לכמה שעות, עם הילדים או עם חברים, מאתגרים ומתישים, קלילים וכיפיים.

זה הזמן לצאת מהעיר אל הטבע, ליהנות מטיפולי ספא חרמון, לשכור צימר רומנטי, לסייר ביקבים ולטייל בשמורות הטבע של רמת הגולן.

תיאור:
בכתבה ספא בחרמון תצאו למסע סביב היופי, הרומנטיקה והחוויה הייחודית בטיפולי ספר בחרמון. הצפון של ישראל מציע מקומות רומנטיים ללינה, טיול ועוד.

 

כתבות שאולי יעניינו אותך