X סגירה
 

רומנטיקה בתל אביב

רומנטיקה ללא הפסקה בתל אביב

עיר הבילויים והמסיבות של ישראל היא גם מקום לבילויים רומנטיים. לא חסרים מקומות, לא חסרות מסעדות, ויש מספיק פינות נסתרות, שאפשר בהן להחזיק ידיים ולהתנשק. במאמר הבא נסקור את המקומות המתאימים לדייט עם בת הזוג, כולם יאפשרו לכם זמן איכות איתה בלבד וללא אינטראקציה עם אף אחד אחר (מלבד מלצר, בחלק מהמקרים).

רומנטיקה על חוף הים של תל אביב

שייט במרינה

הנה משהו שתמיד הולך טוב ביחד – ים ורומנטיקה. בין אם אתם תיכוניסטים, מתכוננים לפסיכומטרי, או זוג שחוגג יובל שנים ביחד, השקיעה של שישי אחה"צ תעשה לכם טוב על הלב. תוכלו להצטרף לשייט זוגי בסירת מפרש או במפרש רוח, ואף ליהנות מחבילה כוללת של הפלגה בנוסף למסאז' וארוחה. ישנן מספר חבילות, וכל מה שתצטרכו לעשות זה להקליד את המשפט "שיט במרינה תל אביב" בגוגל – והאתרים הנבחרים יופיעו.

נמל יפו

שוב פעם ים, והפעם מהצד של היבשה. הליכה בנמל יפו נותנת תחושה שהזמן קפא: הבניינים העתיקים והשקט שבסביבה, בנוסף לאוויר היחסית נקי לאזור גוש דן, מאפשרים הליכה מקסימה בטיילת החדשה של נמל יפו. התחילו את ההליכה הארוכה מהטיילת בתל אביב – מחוף פרישמן. תחלפו על פני גורדי השחקים שבטיילת בדרום תל אביב, וכשתמשיכו ותעברו את מוזיאון ההגנה תגיעו אל העיר העתיקה – במקום מגדלים, תגלו בתי אבן, דקלים ובקתות.

ביפו, תמצאו מסעדות מעולות כגון פיני בחצר, חנויות, ובתי קפה שתוכלו לשתות קפה טורקי ולעשן נרגילה. תוכלו לעבור במגדל השעון, ומשם להגיע אל שוק הפשפשים ולמצוא מציאות זולות ולגלות שגם הוא שינה בשנים האחרונות פניו והוא מכיל הרבה מאוד פינות קסומות שיגרמו לכם עוד יותר להתאהב. אל תשכחו לנמל בנמל יפו עצמו, מקום ציורי וקסום.

ספסל ברוטשילד

הנה הבילוי הרומנטי הכי זול והכי צבעוני שתמצאו, בעיר הכי יקרה בישראל. ספסלי שדרות רוטשילד הם מקום מבוקש מאוד, אולם אם יתמזל מזלכם למצוא ספסל באמצע היום – אל תהססו ופשוט התיישבו בו. תוכלו לשבת באחד מבתי הקפה על השדרה, לאכול במסעדת ה"קנטינה",המפורסמת בזכות הסלב שיושבים בה, או סתם לאכול פיצה ב"טבוני וספה".

השתהו לנוכח כמות האנשים שעוברים מולכם באינספור תלבושות וסגנונות, צבעים ותרבויות. פשוט – עולם ומלואו בשדרה אחת. שדרות רוטשילד היא ללא ספק השדרה המקסימה ביותר של תל אביב. רבים עורכים הכרויות עם בני או בנות הזוג השני על הספסלים אלה. הרשו לעצמכם להחזיק ידיים, להתנשק, וליהנות משדרת העצים היפה ביותר בתל אביב.

בילוי קולינרי

למה שלא תיהנו מרומנטיקה וגם מארוחה טובה? תל-אביב מציעה לכם מגוון רחב של מסעדות מעולות לסעוד בהם את ארוחות ערב אינטימית ורומנטיות במיוחד. בדקו את המסעדה השוכנת על חוף "מאנטה ריי". היא מתאימה אגב, גם לארוחות בוקר מפנקות. מה שהופך אותה לרומנטית היא המיקום. מבחינת האווירה – אולי תגלו כי היא די עמוסה לאורך כל שעות היום.
 
ביפו, נמצאת מסעדת "יועזר בר יין" – מסעדה על טהרת הבישול הצרפתי, המציעה אווירה שקטה ונעימה ובר משקאות מפואר המכיל גם פריטים נדירים ויקרים להחריד – אם יש לכם תקציב. המסעדה עצמה נמצאת בפינה אפלולית (רח' סמטת יועזר 3) בפאתי יפו. תוכלו ליהנות מבשר טוב, יין מצוין, וכמובן אחת ממנות הדגל המפורסמות בישראל – ניוקי פורצ'יני עם כמהין, מנה שכבר נכתב עליה הרבה. שווה לנסות.

רוצים לראות את הנוף של ת"א נשקף מולכם בעודכם אוכלים? נסו גם את C2, המסעדה בקומה ה49 של המגדל העגול של עזריאלי. היא מגדירה עצמה המסעדה הגבוהה ביותר במזרח התיכון, ומבין המסעדות שציינו היא היחידה שכשרה, למרות תפריט הדגים העשיר שלה והבשרים. נסו את צלעות הטלה, וכן את פילה הטונה האדומה צרובה במעטפת שומשום.

אין ספק - אפשר לעשות רומנטיקה גם בתל אביב, ושיגמרו לכם כל המקומות תפסו דיל זול במסגרת הסכם השמים הפתוחים וטוסו לאחת מערי אירופה המדהימות : פריז, פראג, ורשה ועוד...

 

 

כתבות שאולי יעניינו אותך