X סגירה
 

חמישה מקומות אידיאליים לבילוי ירח דבש בחו"ל

יעדים רומנטיים לירח דבש

מזל טוב, אתם נשואים! עברתם את הצעת הנישואין, צלחתם את ההכנות לחתונה, וגברתם על האורחים באולם החתונות. עכשיו, הגיע הזמן שלכם – ירח הדבש הוא הזדמנות מעולה להירגע ולהתמסר לבן או לבת הזוג. במאמר הבא נסקור עבורכם חמישה מקומות אידיאליים בחו"ל לקיומו של המנהג המסורתי ירח דבש. כזה שלא תשכחו לעולם.

חשבו קודם כל על אורך הזמן של החופשה. באם אתם מחליטים ללכת על חופשה קצרה של כמה ימים ספורים, לכו על יעד קרוב יותר כגון איטליה או יוון. אם יש לכם את הכסף והזמן, חשבו על מקום רחוק יותר.כמו כן, קחו בחשבון שרוב הסיכויים שאם תצאו לירח דבש מייד אחרי החתונה – תהיו גמורים מבחינה נפשית. חשבו על מקום בו גם תוכלו לנוח.

זוג בחופשת ירח דבש בפריז
זוג בחופשת ירח דבש בפריז
זנזיבר – אידיאלי לירח דבש על החוף

אחרי כל האקשן שבחתונה, ירח דבש בזנזיבר הוא הזדמנות מעולה למילוי מצברים. זנזיבר היא אי באוקיינוס ההודי, חבל ארץ בטנזניה שבמזרח אפריקה. אולם האי עצמו נמצא מזרחית לאפריקה. רבים מהזוגות המתחתנים שמגיעים לאי מספרים על מקום שאבד עליו הקלח – במובן החיובי של המילה.

האי הזה ידוע במראה הקדום שלו, והוא נחשב אידיאלי לאוהבי הצלילה והשחייה, או לכאלה שיודעים ליהנות מחופים בתוליים ופשוט אוהבים להשתזף על החוף. החולות הלבנים יפיפיים, ובין עצים שצומחים ממש מתחת למים יש גם שוניות מרהיבות. תוכלו להצטרף לאחד מהסיורים של המקומיים, ולסייר במקומות בהם מייצרים תבלינים, לפגוש קופים, וצלול אל תוך העולם התת-ימי המופלא של זנזיבר.

הזמן עכשיו בית מלון בזנזיבר במחיר אטרקטיבי >>

מקסיקו -  אחד מהיעדים הפופולאריים ביותר

רבים מהזוגות בוחרים לעשות את ירח הדבש שלהם במקסיקו. מקסיקו ארץ רומנטית ומלאת תשוקה מרכז אמריקנית. אתרים רבים ברשת, המציעים דילים לירחי דבש, ממליצים בחום על מקסיקו כעל אחד מהמקומות שמציע את התמורה הטובה ביותר לכסף. תוכלו לשבת במסעדה, ליהנות מאוכל מקסיקני מעולה, ולהזמין שלישיה שתשיר לכם שירים בקצב לטיני חושני ולוהט. רבים מהזוגות הבוחרים ביעד זה מטיילים ברחבי המדינה, ולא נשארים במקום אחד.

תוכלו להתחיל את הטיול במקסיקו סיטי הבירה, משם להמשיך לגוודלחארה, ולטייל בעיר שנחשבת כבית לכמה מהדברים שמאפיינים את מקסיקו: ה Mariachis, אותם זמרים מקסיקאים השרים עם סומבררו על הראש, וכן טקילה – המשקה הלאומי של מקסיקו. נסו גם להגיע לקנקון, עיר מקסימה הנמצאת קרוב למיאמי. זוהי עיר חוף, המציעה מגוון עצום של מלונות. במרחק כמה שעות נסיעה תוכלו למצוא גם מספר אתרים ארכיאולוגיים.

שימו לב – באם אתם נוסעים בזמן ראש השנה האזרחית או כריסמס, כדאי לשריין מקום במלון מבעוד מועד, לפחות שישה שבועות לפני הטיסה.

הזמן עכשיו מלון למקסיקו במחיר שווה לכל כיס >>

תאילנד – היעד הנחשק של אסיה

תאילנד, כמו זנזיבר, היא יעד אקזוטי אך פופולארי ביותר וזו גם חולשתו. יש בה מגוון של פעילויות, ומספר גדול של יעדים לטיול. כדאי לכם להצטייד במפות, ולהתחיל לטייל בין האיים השונים. המיוחד בתאילנד הוא הקיצוניות שלה – מצד אחד בנגקוק, עיר הבירה מודרנית ותוססת ועם זיהום האוויר מוכר, ומהצד השני האיים בדרום המציעים חול לבן לבן ומים צלולים כמו בגלויה. (באי פוקט, אגב, צולם אחד מסרטי ג'יימס בונד).

חופיה של פוקט הן מהיפים שתמצאו בתאילנד כולה, ותוכלו גם למצוא כמה חופים להתבודד, אם בזה חפצתם. כמובן, תוכלו ליהנות גם מחוויית צלילה מדהימה בחופי תיאלנד.

נסו גם את קו-צ'אנג, יעד לא מוכר אצל רבים, הנחשב לאחד המקומות הנסתרים באסיה כולה. זהו אזור עם ג'ונגל פראי, כך שתוכלו לצאת לטיולי טבע מסקרנים. תוכלו למצוא במקום שמורות טבע ויערות גשם. מזג האוויר הטרופי של תאילנד כולה הופך אותה למקום מומלץ לירח דבש, אולם נסו לא לבקר במדינה בין יולי לנובמבר – בתקופת המנסון, שכן רוב הזמן תסתתרו מפני הגשם. לאחר מכן, בחודשים נובמבר עד פברואר תמצאו מזג אוויר קריר ונעים, ומרץ עד יוני נחשבים כחודשים עם מזג אוויר נאה.

הזמן מלון בתאילנד במחיר משתלם >>

צרפת – קרוב יותר, בעיר האורות

מבין כל המקומות שצוינו, צרפת ופריז הם יעד אידיאלי לזוגות שמאמינים באהבה וברומנטיקה. המחיה עצמה יקרה, אולם נדמה שמבין כל היעדים הסיכוי למצוא כרטיס טיסה זול יותר לצרפת הוא גבוה (טיסה עולה בסביבות ה350 – 600 דולר). הרשו לעצמכם להתנשק אל מול מראה מגדל האייפל המואר בלילה, אחרי שיט על ספינה בנהר הסיין, או פשוט סתם אחרי סעודה במסעדה של ג'ואל גרובשון. נסו למצוא מלון במרכז העיר, שיקרב אתכם לאתרי התיירות המרכזיים של פריז. מידע בעברית על כל אתרי התיירות המפורסמים של פריז מופעים באתר הזה

משם, תוכלו לנסוע לדרום צרפת – וכמובן, לנופים הציורים של מחוז פרובנס. טבע, עצים, הרבה כרמים ויין טוב, תוכלו לשכור וילה או אפילו ללון ב"שאטו" – טירה צרפתית. תוכלו להגיע לעיר קאן, ההיא מפסטיבל קאן, עיר חוף ציורית ויפיפיה עם מסעדות מצוינות.

הזמן עכשיו מלון מומלץ בעיר האורות פריז >>

טורקיה – יעד קרוב, מחיר נוח

כמעט כל ישראלי שני ימצא את עצמו כך או אחרת בטורקיה. המרחק הקצר, המחיר הזול, השווארמות הטורקיות, והבזארים הפכו אותה ליעד פופולארי במיוחד, גם בקרב זוגות נשואים שנוסעים לירח דבש.  תוכלו לטייל באנקרה, בבית העלמין היהודי, ולרקוד עד אור הבוקר במרכזי הבילוי השונים. המשיכו משם לאנטליה, יעד מבוקש אחר בקרב ישראלים.  טורקיה, הנחשבת יחסית זולה, התברכה באינספור אטרקציות – טברנות, ובזארים. וכמו באנקרה גם חיי לילה תוססים. וגם נסו את בודרום – עיירת החוף של טורקיה, המאפשרת שייט וצלילה בחופים היפים.

 

כתבות שאולי יעניינו אותך