X סגירה
 

חופשה רומנטית בים המלח

להתפנק בחופשה זוגית

זוגיות, גם כאשר היא מאושרת להפליא, עשויה להיות דבר מתיש למדי. הוסיפו לכך את לחצי העבודה שכל אחד מאיתנו חווה, את ענייני הילדים והמשפחות המורחבות, ותקבלו סיר לחץ רציני, שעבור חלק מהזוגות, הינו, לעיתים, בלתי נסבל.

בריכות ספא בים המלח
בריכות ספא בים המלח

אחת הדרכים הטובות לרענן זוגיות מותשת, סחוטה ורווית גירויים חיצוניים, היא חופשה רומנטית. חופשה בה אתם עוסקים רק בעצמכם, האחד בשנייה, ללא מטלות יומיות מרגיזות, ללא ילדים (או הורים) אשר דורשים את תשומת ליבכם, ללא עבודה תובענית (אשר שייריה מהדהדים בראשכם, הרבה לאחר שסיימתם את יום העבודה הרשמי שלכם), פשוט - אתם, נושמים עמוק ואוהבים...

מנציחים את השגרה או מנצחים את השגרה?

אם אתם זוג צעיר, כל זוג ותיק יאמר לכם, שהאויב הגדול ביותר של הזוגיות היא השגרה היומיומית השוחקת. אם אתם זוג ותיק, בוודאי חשתם זו על בשרכם לא פעם: אתם קמים בבוקר, וחשים שאיבדתם את ה"אני" שלכם, ואתם מתפקדים על טייס אוטומטי, כספקי שירותים לילדים, לבוס בעבודה, לכלב שצריך להוריד לטייל, לרשויות המס, ללקוחות התובעניים... ברוב המצבים האלה, קיים סיכוי גדול, שלא רק את ה"אני" איבדתם, אלא אף את ה"אנחנו" הזוגי שלכם.

הולכים עם ומרגישים... עם (במפתיע?)?

בוודאי כבר הגעתם למסקנה הבלתי נמנעת, כי אין דרך "לצאת לחופשה" כזו, מבלי באמת ובפועל לנסוע לחופשה מחוץ לבית. כל ניסיון לקחת מספר ימי חופשה מהעבודה, להסתגר בבית ולשלוח את הילדים להתארח אצל הוריכם (ובכך, להרוג שתי ציפורים במכה אחת) - נדון מראש לכישלון.

לכן, כאשר אתם חשים שאתם (והזוגיות שלכם) זקוקים לחופשה, זהו בדיוק הזמן לצאת לאחת כזו. ואין חופשה רומנטית יותר שאתם יכולים לפרגן לעצמכם, מחופשה בת מספר ימי נופש בים המלח.

"ים המוות" - מלא חיים

אזור ים המלח נחשב למקום החופשה האולטימטיבי, בכל ימות השנה. האקלים שבאזור נוח, ובניגוד לאזורי חופשה אחרים בארץ, לא משנה מתי תגיעו לשם, תמיד תעמודנה לרשותכם המון אפשרויות תעסוקה, אטרקציות וטיולים ברחבי הטבע. מימיו המרפאים של הים, שמורת הטבע של עין גדי, עם הצמחייה המגוונת ובעלי חיים המדהימים שבה ומסלולי הטיול שבהם נופים המשתנים בהתאם לעונה, כולם יחד יוצרים את האזור המתאים ביותר כרקע לבילוי חופשה רומנטית.

לבד - ביחד

אחד הרעיונות בחופשה רומנטית, הוא יצירת סביבה ובה גירויים חיצוניים מועטים ככל האפשר. אתם לא "בורחים" הרחק מהבית כדי להצטופף ליד הבריכה עם אנשים (וילדים) אחרים, אלא מחפשים מקום רגוע ושליו, שיאפשר לכם לנשום עמוק ולהירגע. גם כאן, נופש בים המלח מהווה את מקום החופשה המושלם: מצד אחד, אם תרצו בכך, יעמדו לרשותכם בילויים ואטרקציות רבים ובמבחר של תחומי עניין, ומצד שני - המרחבים הפתוחים והבודדים, זהובים, תכולים או ירוקים (רק תבחרו), יאפשרו לכם את ה"לבד - ביחד", לו זקוקה הזוגיות שלכם.

 

כתבות שאולי יעניינו אותך