X סגירה
 

סדנת צחוק זוהי חוויה לכל החושים

סדנא יוגה צחוק ואהבה

סדנת צחוק זוהי דרך נפלאה להשתחרר מלחצים, להסיר מחסומים (גם של אהבה) ולהחזיר את האיזון לחיינו. לא פעם, כל מה שדרוש לנו כדי ליהנות משגרת חיים טובה, מלאה אהבה וכן רומנטיקה הוא חיוך רחב, צחוק גדול ומתגלגל. עם יוגה צחוק לא תצטרכו סיבה לצחוק גם לא תזדקקו לבדיחה, שכן שיטת יוגה צחוק היא פעילות ייחודית שבה כל אחד ואחת לומד לצחוק ללא כל סיבה נראית לעין. 

יוגה צחוק פעילות סוחפת, ממריצה ומשחררת המשלבת עקרונות נשימה השאובים מעולם היוגה עם תוצאות של מחקרים המורים כי לצחוק השפעה מדהימה על איכות החיים שלנו. הסדנא מתאימה לא פחות לזוגות שרוצים להנות מערב רומנטי של היכרות עמוקה.

סדנת צחוק זוהי חוויה לכל החושים
סדנת צחוק למסיבת רווקות

הורי החתן קנו לכלה צמיד יהלומים, הורי הכלה העניקו לה יום ספא רומנטי ומושלם, וכעת אתן החברות הכי טובות צריכות לחשוב על רעיון מקורי שבאמצעותו תפתיעו את הכלה...מה עושים?!?

ובכן, סדנת צחוק, זה כול מה שדרוש כדי להרים את מסיבת הרווקות ולהפוך אותה לחגיגה של ממש. לצחוק יש יכולת לשדרג את איכות החיים שלנו לבלי היכר. צחוק מביא להפרשת אנדורפינים האחראים על שיכוך כאבים, משפר את תפקודה של המערכת החיסונית, מביא לעליה ברמת הסרוטונין ומשפר את חילוף החומרים וגם על אהבה.

צחוק משחרר מעכבות, מוריד לחצים וגורם לתחושת התעלות. סדנת יוגה צחוק מחזירה את האיזון בין גוף לנפש ומספקת חוויה מעצימה ומשחררת.

כל אחד יכול להשתתף בסדנאות יוגה צחוק, זה קל ומהנה. מה שמתחיל בחיוך קטן ומלאכותי הופך לצחוק אמיתי, מעורר השראה ומדבק...

צחוק טוב לבריאות...

אין ספק כי יום ספא מפנק מרגיע את הכלה ביום הכי חשוב בחייה וכי צמיד או טבעת יהלומים מקשטים אותה והופכים לחבריה הטובים. אבל אם תוסיפו לזה עוד חווית יוגה צחוק, דקה לפני הרגע הגדול, תוכלו ולהיות בטוחים שהענקתן לחברה שלכן  חוויה מלהיבה ומרוממת שתסייע גם לכלה וגם לכן ליהנות מחיים טובים יותר, בריאים, מספקים ומהנים הרבה יותר.

סדנאות יוגה צחוק 

יוגה צחוק למעשה משלבת תרגילי נשימות והרפיה יוגיים עם תרגילי צחוק. תרגילים אלו נערכים בקבוצות, ומביאים לשחרור ולהסרת גבולות. סדנאות יוגה צחוק מביאות לשחרור רפלקס הצחוק, אינן דורשות חוש הומור ומשפרות באופן משמעותי את האיזון, ההרמוניה הפנימית והאהבה.

סדנאות יוגה צחוק מתאימות לכל מין, גיל וצבע ומאפשרות לכל אחד ואחת מאיתנו לקחת חלק בחוויה מרוממת. אין זה משנה אם אתם מחפשים אטראקציה למסיבת רווקות/קים או קונספט ליום כיף לעובדים. עם סדנאות יוגה צחוק תוכלו לצאת "מן הקופסא" ולשבור השגרה...

שיטת יוגה צחוק

יוגה צחוק מבוססת על שיטתו של ד"ר מאדאן קטריה. ד"ר קטריה, שמקום מושבו הוא הודו, חקר את סגולות הצחוק והגיע להבנה כי יש ביכולתו של הצחוק להביא מזור - הן לגוף והן לנפש. תחילה החל  בארגון קבוצות שבה סיפרו בדיחות וצחקו למשך זמן מה בכל יום, אולם עם הזמן החלו להיגמר הבדיחות. או אז החל לחפש ד"ר קטריה שיטה שתביא אנשים לצחוק מבלי להיות תלויים במקור חיצוני, כגון בדיחות. אז החל הרעיון לקרום עור וגידים וד"ר קטריה הקים מועדון יוגה צחוק ראשון שבו פעלו על בסיס רפלקס הצחוק, בלבד. הוא מצא כי את אותה תועלת ניתן להפיק גם מצחוק שראשיתו מלאכותי. כיום ישנם יותר מ-6000 מועדוני צחוק ברחבי העולם המספקים סדנאות יוגה צחוק על בסיס קבוע לקהל יעד רחב ומגוון.

 

כתבות שאולי יעניינו אותך