X
אנא בחר את גודל הפונט הרצוי:
הזמן מלון הזמן מלון הזמן צימר הזמן צימר הזמן לימוזינה הזמן לימוזינה הזמן רכב הזמן רכב הזמן טיסה הזמן טיסה טיול רומנטי טיול רומנטי הזמן הופעה הזמן הופעה הזמן כרטיס הנחות הזמן כרטיס הנחות
X סגירה
 

אחוזת בוטיק - כנען וילאג'

כנען וילאג' - אין בעיה למצוא מתנה...

אודה ואתוודה, אני מאוד אוהב רומנטיקה. בגלל זה אני אוהב להשקיע במתנות לאשתי. בשנה שעברה, למשל, מתנת יום ההולדת שלה כללה בין היתר טיסה לחו"ל, סקי והמון רומנטיקה. אשתי כמובן נהנתה מאוד מהמתנה, אך הבעיה במתנות שכאלו הוא שקשה להתעלות עליהן בשנה הבאה.

אבל דווקא הפעם, האתגר לא היה כל כך רציני. כבר הרבה זמן שאני שומע על כנען וילאג' (Cnaan Village) אחוזת בוטיק אקסקלוסיבי אי שם בצפון. המוניטין שצבר כנען וילאג' הוא של אחד מבתי הספא המובילים בארץ, אשר דבר קיומו עובר בעיקר מפה לאוזן.

הזמן עכשיו צימר מפנק בכנען וילאג' >>

צימר רומנטי אחוזת ספא
צימר רומנטי אחוזת ספא

לכן, זמן מה לפני יום ההולדת שלה אשתי פשוט חיפשתי את מספר הטלפון של כנען וילאג' והזמנתי לנו סוף שבוע של טיפולי ספא, רומנטיקה ואוויר הרי גולן נקי ומטהר.

כנען וילאג' - אחוזת בוטיק במלוא מובן המילה

יצאנו לדרך. אווירת רומנטיקה אפפה אותנו כבר בנסיעה, עם המעבר מהאפור של המרכז לירוק של הצפון. מצאנו את כנען וילאג' בקלות ומייד הבנו שאנחנו נמצאים בתוך אחוזת בוטיק ברמה אחרת ממה שהיינו רגילים לה עד כה – כנען וילאג' הוא בית ספא אינטימי ששוכן אי שם בגולן, עם נוף מדהים לכינרת ורק חמש סוויטות מהודרות שנועדו לזוגות בלבד, רומנטיקה נטו.

כל הסוויטות של כנען וילאג' נקראות על שם קריסטלים, ואנחנו זכינו בסויטת אמטיסט. שמחנו לראות שהמארחים חשבו על כל פרט – החל מטלוויזית LCD וספרים לקריאה, דרך חטיפים, משקאות ופירות ועד לג'קוזי המפואר אליו מייד נכנסנו.

הזמן עכשיו צימר מפנק בכנען וילאג' >>

לאחר מכן יצאנו החוצה. נכנסנו לסאונה למספר דקות ואחרי כן צללנו לבריכה המחוממת. גילינו שגם על שפת הבריכה המארחים השקיעו– עוגות ומשקאות חיכו לנו כשיצאנו, ועל השקיעה הבטנו עם כוס קפה וסיידר חם. חזרנו לחדר כשהיה חשוך, הדלקנו את הקמין והלכנו לישון בידיעה שהחופשה האמיתית בעצם תתחיל רק מחר, עם יום טיפולי ספא.

טיפולי ספא ורומנטיקה – המתנה המושלמת

קמנו לבוקר נפלא נוסף בבית הספא כנען וילאג', אחוזת בוטיק מהמעלה הראשונה. ארוחת בוקר עשירה ובריאה כבר חיכתה לנו בחוץ, ואחריה התרעננו בטבילה בג'קוזי המחומם המשותף.

המטפלים כבר חיכו לנו בחדרי טיפולי ספא מיוחדים, מוארים בעדינות ואפופי ניחוחות מרגיעים. היה לנו מאוד פשוט להתמסר לידיים המיומנות שלהם שהעלימו כל טיפת מתח בגוף במגוון טכניקות עיסוי וריפוי – עיסוי שוודי, שיאצו, רפלקסולוגיה ועוד. אשתי גם התפנקה עם פילינג עיסוי פנים ארומתרפי – יום הולדת, מה רע? מגיע לה...

את שאר היום העברנו בהרגעות טוטאלית, אווירת רומנטיקה והתענגות על האירוח המדהים של כנען וילאג'. למחרת היום הסתיימה החופשה הקצרה שלנו כאורחי אחוזת בוטיק מקסים זה, ונפרדנו לשלום מהמארחים החביבים.

הזמן עכשיו צימר מפנק בכנען וילאג' >>

הדבר המוזר הוא ששמנו לב כבר בדרך חזרה איך אנחנו הופכים להיות חלק משיטת הפרסום של כנען וילאג' – התקשרנו לחברים ורק שיבחנו והיללנו את המקום. כנראה שכשמקבלים שירות ואירוח מושלמים קל מאוד להמליץ על מקום – ההתלהבות שלנו הייתה כנה ואמיתית.

הבעיה היחידה שנותרה לי עכשיו היא איך בשנה הבאה אמצא מתנה שתוכל להתעלות על כנען וילאג'...?

 

כתבות שאולי יעניינו אותך


המלצות ותגובות
כותרת:
שם:
תוכן:
Rating:
אנא הזן את המספר מאתיים חמישים ושתיים:
מידע
מזמינים וחוסכים