X
אנא בחר את גודל הפונט הרצוי:
הזמן מלון הזמן מלון הזמן צימר הזמן צימר הזמן לימוזינה הזמן לימוזינה הזמן רכב הזמן רכב הזמן טיסה הזמן טיסה טיול רומנטי טיול רומנטי הזמן הופעה הזמן הופעה הזמן כרטיס הנחות הזמן כרטיס הנחות
X סגירה
 

איריס ספא

שלווה ללא גבולות

יש מקום אליו אנחנו תמיד חוזרים כדי לברוח מהמולת העיר ומטרדות היום - איריס ספא. בפעם הראשונה הגענו אל איריס ספא כשרצינו לחגוג יום נישואין. חיפשנו ספא בשפלה (האזור הזה תמיד מוציא מאיתנו אנרגיות חיוביות) בו נוכל לקבל את הטיפולים הכי טובים, את השלווה המושלמת ואת השירות האדיב ביותר.

חברים שכבר היו המליצו לנו לנסוע אל מושב ניר ישראל, שם נמצא איריס ספא. זה היה נשמע לנו כמו מקום מרוחק, אבל הוא ממוקם בסך הכול 45 דקות נסיעה מתל אביב, שהביאו אותנו אל אזור שכולו רוגע פסטורלי.

טיפול ספא מפנק
טיפול ספא מפנק

איריס ספא – נחיתה רכה

כבר בכניסה אל איריס ספא הרגשנו שהגענו למקום הנכון. הכניסה הרחבה שמספקת גם גישה לנכים, שמלאה בצמחייה רעננה, עמודי העץ ממסילות רכבת והמצננים שקיררו אותנו מהדרך החמה, ישר העלו חיוך גדול על שפתותינו. הבטנו האחד בשנייה ואמרנו יחד: "אם כבר ספא אז רק איריס ספא".

כשנכנסנו פנימה חיכו לנו בעלי המקום, איריס וזיו הנפלאים, בחיוך גדול ומזמין. הם קיבלו אותנו באדיבות, הושיבו אותנו וסיפרו לנו איך בנו את הספא במו ידיהם במקום בו שכנה פעם רפת. לראות ולא להאמין. כדי להתאושש קצת מהנסיעה הגישו לנו מיץ תפוזים, עוגיות בריאות ותה במגוון טעמים.

עיצוב הספא

מאחורי העיצוב של איריס ספא הושקעה מחשבה רבה. המקום מעוצב כולו בצורה מודרנית עם שיק עכשווי, צבוע בצבעים רגועים ונקיים. זהו עיצוב שמשתלב נפלא עם השקט והשלווה שהמקום משרה. פשוט צריך להישען לאחור, לשחרר את הגוף ואת הראש ולהתמסר לאופטימיות העולה מכל פינה.

עכשיו כשאנחנו בתוך כל השקט הזה, מי בכלל זוכר שרק לפני כמה שעות עוד היינו בתוך המרוץ המטורף והמתיש של החיים. הכול היה כלא היה, ואנחנו כאן, נהנים מכל רגע שהמקום הזה מעניק לנו.

איריס ספא – האושר אין לו סוף

לאחר המנוחה המפנקת החלטנו לבדוק איזה עוד הפתעות טומן בחובו איריס ספא. הפנו אותנו לחדר הג'קוזי הגדול וברגע שנפתחה הדלת נתגלה לעינינו מראה מרהיב ומרגיע של נרות, קטורת ומוזיקה מרגיעה. לאחר השהייה המפנקת בג'קוזי, עברנו אל חדר הטיפול הזוגי, שהוא חלק ממס' חדרים נוספים ביניהם חדרים לטיפולים יחידים. נכנסנו יחד לטיפול הזוגי שם פגשנו את המטפל והמטפלת המקסימים.

מעבר לעובדה כי מדובר באנשים אדיבים ומחויכים, הם מקצוענים אמיתיים שלא דילגו על שום שריר תפוס והצליחו לשחרר אותנו מכל המתחים.

לאחר הטיפול המפנק נכנסנו לאמבט השמנים והמלחים שנמצא בחדר הזוגי. לאחר הטבילה באמבט החמים והמרגיע, כשחשבנו שטוב מזה לא יכול להיות, הגיעה אלינו ארוחת הבוקר המפנקת של איריס ספא שכללה חביתות ירק, לחמים טריים וחמים מהתנור, גבינות משובחות וסלט ירקות טרי ומרענן. בנוסף לכל אלה הפתיע אותנו הצוות המופלא של איריס ספא עם קינוח וזיקוקים לכבוד יום הנישואין שלנו.

 

כתבות שאולי יעניינו אותך


המלצות ותגובות
כותרת:
שם:
תוכן:
אנא הזן את המספר ארבע מאות חמישים ושש:
מזמינים וחוסכים