X
אנא בחר את גודל הפונט הרצוי:
הזמן מלון הזמן מלון הזמן צימר הזמן צימר הזמן לימוזינה הזמן לימוזינה הזמן רכב הזמן רכב הזמן טיסה הזמן טיסה טיול רומנטי טיול רומנטי הזמן הופעה הזמן הופעה הזמן כרטיס הנחות הזמן כרטיס הנחות
X סגירה
 

שיר אהבה במדבר

חופשה רומנטית שקטה

המדבר בחורף הוא תפאורה מושלמת לכל סיפור אהבה. הכחול שם כחול מאוד וגם אלף גווני החום-צהוב בהירים וחדים מאי פעם. והשקט... והלב שנפתח...והמקום.

אם אתם בראשית ימי אהבתכם וגם אם אהבתכם ידעה כבר פה ושם עליות ומורדות – זכרו כי תוכלו להטעין אותה בכוחות חדשים וכבירים למדי אם תרשו לעצמכם לצאת לחופשה רומנטית במדבר.
 

מרחבי המדבר - שקט ושלווה
מרחבי המדבר - שקט ושלווה

נטרול רעשים

יותר מהכל מציע המדבר שקט ופשטות. קירבה לאדמה, לאדם, לטבע הכי בסיסי שלנו. זאת גם הסיבה לכך שרבים באים אליו על מנת להיזכר. להיזכר בעצם קיומם, בפעימות ליבם. השקט של המדבר עמוק כל כך עד כי לוקח כמה שעות להבחין כי קולות הרעש של העיר הסואנת נדמו. אחרי יום או יומיים מהשקט העמוק הזה נדמה שאון החיים כלא רלוונטי. כמיותר, כמעט אי-שפיות.

השקט עוטף אותנו ומעיר אותנו אל המודעות העמוקה יותר לעצמנו, לאהובינו ולכל הסובב אותנו. השקט הוא אחד המרכיבים המשמעותיים באווירה הרומנטית שיוצר המדבר. אווירה של קשב. קירבה. אינטימיות.

שניים – כמו זוג עיניים

אז אם החלטתם לערוך לעצמכם גיבוש צוות קטן במדבר, ישנן אינספור דרכים לעשות זאת. החל ממסע ניווט בשטח המותיר אתכם ערום וערייה מול עוצמת הבריאה וכלה בפינוקים מעוצבים בשפע הצימרים שקמו במדבר בשנים האחרונות. לפניכם: מספר הצעות

מסע שטח

הבחירה ביציאה אל השטח יכולה להיות רומנטית במובן הזה שתהיו שם, בטוב וברע, בקושי ובחדווה אחד בשביל השני. הקשר ביניכם יוכל להתרענן מחוויה עוצמתית ביותר של היות "שניים לבד מתחת לשמיים". חוויה שהיא ללא ספק בלעדית לכם ועשויה להיות אירוע מכונן בקשר האמיץ הנרקם ביניכם.

אם זאת הבחירה שלכם – תוכלו לבחור לצעוד עד לעין עקב לשד שדה בוקר ולהתמקם שם ללינה לצד המעין המפכה כל ימות השנה. אפשרות אחרת היא לבחור בנחל פרצים ולצאת עם לילה לטיול ירח אל מערת הקמח. נוף הביתרונות הלבנים לאורו שכסוף של הירח יהיה תפאורה רומנטית להפליא לחגיגת אהבתכם.

משהו קר בלב מדבר

אם אבק הדרכים מרתיע את הנטיות הרומנטיות שלכם, תוכלו לבחור בצימר מפנק במיוחד כדי להתמסר אחד לשני עם כל הגוף והנשמה. צימרים רבים צצו ועלו בעשור האחרון ברחבי המדבר והבחירה במי מהם תלויה בטעמכם האישי ולא פחות מכך: בתקציב העומד לרשותכם. 

תוכלו לבחור צימרים פשוטים למדי, ממש חושות, שיתאימו למתבודדים שביניכם המעוניינים "להרגיש מדבר" או להתפנק על צימר עם כל הפסיליטיז כמו הצימרים היפנים במושב עין הבשור. בין לבין תוכלו למצוא צימרים פשוטים אך מאובזרים למדי כמעט בכל הישובים בנגב ובערבה.

להתבודד בחוות בודדים

בעשור האחרון הפכו חוות הבודדים לטרנד הלוהט בעולם האירוח המדברי. משפחות רבות בעלות חזון רומנטי של הפרחת השממה, חקלאות במדבר או סתם התבודדות זכו לקבל לידיהם שטחים נרחבים על מנת לקיים בהם חקלאות ותיירות כאחד.

כך קמו ועלו פרויקטים מרשימים למדי הפותחים שעריהם לתיירים רומנטיים הרוצים ליהנות מהמדבר מבלי לוותר על מיטה מפנקת ומים חמים במקלחת... תוכלו לישון למשל באוהל אינדיאני ב"חוות זית במדבר" או  ליהנות מבתי אבן מעוצבים להפליא באמצע השום מקום של המדבר וליהנות מפעילות גיבוש מבורכת לקשר שלכם.

טיפולי מים במדבר

תוכלו כמובן להתפנק באחד מאתרי הספא המוצעים במדבר ועל מגוון רחב של טיפולים אולם אם תחליטו להדרים עד ללוטן – תוכלו להתענג על טיפולי וואטסו בבריכה מיוחדת במינה השוכנת במבנה עשוי בוץ, לפי תורת הפרמה קאלצ'ר. טיפול הוואטסו מרגיע מאוד ומשחרר שרירים ומפרקים.

הוא מתרחש במים חמימים המדמים את מי הרחם שבהם, מי זוכר, נהגנו לשחרר לפני שהגחנו אל אויר העולם.   

 

כתבות שאולי יעניינו אותך


המלצות ותגובות
כותרת:
שם:
תוכן:
אנא הזן את המספר ארבע מאות חמישים ושש:
מזמינים וחוסכים