X
אנא בחר את גודל הפונט הרצוי:
הזמן מלון הזמן מלון הזמן צימר הזמן צימר הזמן לימוזינה הזמן לימוזינה הזמן רכב הזמן רכב הזמן טיסה הזמן טיסה טיול רומנטי טיול רומנטי הזמן הופעה הזמן הופעה הזמן כרטיס הנחות הזמן כרטיס הנחות
X סגירה
 

איך תחגגו את יום הנישואין שלכם???

רעיונות לחגיגת יום נישואים

אתם נשואים שנה שנתיים, חמש או עשר שנים ועדיין סביב היום שבו ענדתם טבעות זה לזו יש התרגשות גדולה. סיבה למסיבה. אתם מבקשים להפתיע. לפנק, לרגש ולהתאהב שוב ושוב ושוב... אבל מה לעשות, שעם בוא הילדים, ראשכם טרוד באלף ואחד עניינים ואינו מוצא את שלוות הנפש להגג רעיונות שווים במיוחד. אספנו עבורכם, תשושי הגימיקים, כמה רעיונות שווים במיוחד לבילוי רומנטי מענג ליום נישואין בלתי נשכח.

חוגגים יום נישואים

לרקוד עם כוכבים

תמיד חלמת שתוכלו לרקוד רצית לראות איך זה יהיה כשיניף אותך, יכרע ברך או יצמיד אותך אליו בריקוד משותף סוער? יאללה – יום נישואין הוא זמן נפלא להגשמת החלום הזה. תוכלי לקבוע שיעור ריקוד בסטודיו, המתמחה בלימוד זוגות לרקוד זה עם זה (רמז, מורים רבים לריקוד מתמחים בהכנת זוג לריקוד החתונה שלו. והם ישמחו לפתוח גם בפניכם את שערי הסטודיו שלהם). ולבלות את הזמן ביחד בלימוד ריקוד מושלם. אז מה בא לך? ריקוד פלמנקו חושני? ואלס אנגלי נסיכותי, ואולי סלסה סקסית ומלאה תשוקה?

להתרחץ ביין

כן, כן, יש דבר כזה בארץ!  ואפילו לא רחוק כל-כך. כל שעליכם לעשות הוא לצאת ממציאות חייכם, לנסוע על כביש 4 לעיירה הציורית זיכרון יעקוב, בנוף קסום הצופה לים נמצא ספא ייחודי העונה לשם "ימה-ספא", ובו תוכלו לקבל לצד שפע טיפולי גוף מפנקים, המבוססים על תוצרי הענבים (שמן זרעים, פילינג ומעטפות גוף ניחוחיות) גם ג'קוזי ביין מרלו. מי שכבר התנסה טוען כי מדובר בחוויה שמימית שאחריה התחושה היא שלווה עמוקה ביותר – לגוף ולנפש. העיצוב בייחודי של ימה ספא נועד להפגיש רומנטיקה עם בריאות ויין. כל מה שיש לחיים הטובים להציע.

לרחף בין שמיים לארץ

מתחשק לכם לטייל בין עננים ולהיות כמו ציפורים? יש לכם חלום ישן לפרוש כנפיים ולעוף? הינה – זה הזמן לקבוע עם אחד ממועדוני הרחיפה ולתאם לכם חוויה בלתי נשכחת במצנח רחיפה. כיאה למי שאינו מנוסה בספורט אתגרי זה תוכלו לחוות את החוויה ביחד עם מדריך מקצועי אליו תיקשרו – אולם את הרחיפה תוכלו לעשות לא הרחק זה מזה...

לגלגל ביחד סושי

עם חברים או לבד, בבית או בחוץ: סדנא לגלגול סושי היא אחד הטרנדים החמים כיום. הזמינו הביתה שף וכמה זוגות חברים וערכו סדנת סושי שתעניק לכולם חוויה בלתי נשכחת, תוכלו כמובן גם להירשם לסדנא בת כמה שעות המלמדת את אומנות גלגול הסושי ומעניקה לכם כלים, מיומנות, טכניקות ורעיונות להכנת המנה האסתטית, הרומנטית, הבריאה והמזינה הזו.

 

כתבות שאולי יעניינו אותך


המלצות ותגובות
כותרת:
שם:
תוכן:
אנא הזן את המספר מאתיים חמישים ושתיים:
מזמינים וחוסכים