X
אנא בחר את גודל הפונט הרצוי:
הזמן מלון הזמן מלון הזמן צימר הזמן צימר הזמן לימוזינה הזמן לימוזינה הזמן רכב הזמן רכב הזמן טיסה הזמן טיסה טיול רומנטי טיול רומנטי הזמן הופעה הזמן הופעה הזמן כרטיס הנחות הזמן כרטיס הנחות
X סגירה
 

אהבה בשחקים זה הרבה יותר מסרט

אהבה חוצת ארצות

אהבה מרחוק היא לא עניין של מה בכך. איך שומרים על הגחלת? והאם האהבה באמת תתגבר על הכל? אין ספק שהיום הרבה יותר קל מבעבר בזכות הטכנולוגיה והמחשבים שהעניקו לנו אמצעי תקשורת למכביר. אבל בדור הזה כאשר הכל יחסית קל וזמין האם יש עדין מקום לרומנטיקה עם משהו מעבר לים?

בתמונה : בחורה יושבת על עדן החלון חושבת של אהובה
בתמונה : בחורה יושבת על עדן החלון חושבת של אהובה

אהבה טרנסאטלנטית - הטכנולוגיה עוזרת

בזכות הגלובליזציה, לא נדיר לפגוש אנשים ממדינות אחרות או שמשהו יקר לנו יעזוב לארץ אחרת. אולם זכויות היוצרים לאהבה טרנסאטלנטית, היא לא משהו השייך לדור שלנו בלבד. סימון דה בבואר אשר נולדה ב-1908 בילתה 17 שנה בלכתוב איגרות לאהובה הסופר האמריקאי נלסון אלגרן. מדובר במניפת הדגל הפמינסטי בראש חוצות המצטיירת באיגרותיה כאישה אוהבת המבקשת לממש את אהבתה אך ללא הועיל.

ניתן לומר שעוצמות כאלה ונחישות כזו הם דברים ששייכים לעבר. היום בעזרת הפייסבוק, הסקייפ, האוטצ'אפ הטלפון האלחוטי והנייד וכמובן - חברות התעופה הכל זמין יותר ונגיש יותר. אבל עדין כאשר את פוגשת בחור בטיול בחו"ל ובסוף כל אחד מכם חוזר לארצו ולחייו, הגעגועים הולכים וגוברים ולנהל מערכת יחסים זה מספיק קשה גם בלי שהיא בשלט רחוק.

אז מה אנחנו צריכים כדי להצליח?

ראשית חשוב מאוד לשים את כל הקלפים על השולחן ולדבר על נושא הנאמנות. על כמה פעמים בשנה אתם יכולים להיפגש והיכן. מה חשוב לכם על מה אתם יכולים להחליק ועוד הרבה דברים אחרים שהיו עולים במסגרת מערכת יחסים רגילה. יש זוגות אשר מנצלים את המפגשים שלהם להשלים שעות ולוודא שמערכת היחסים המיוחדת שלהם, אכן תצליח לשרוד למרות כל הקשיים.

היתרון הגדול הטמון בתקשורת כתובה (צ'טים ואי-מיילים) היא שהמילה הכתובה, בניגוד למילה שנאמרת, נשארת. כך כאשר הגעגועים גוברים את יכולה לקחת את המכתב הארוך והרומנטי שהוא שלח לך לפני יומיים ולקרוא אותו שוב ושוב ושוב ובכך להזין את האהבה ולטפל בגעגועים עד שהוא יחזור ויתחבר למחשב או עד לשיחה הבאה.

להילחם בשגרה – כמו כל יחסים

אחד הדברים שהורג מערכות יחסים רגילות הוא השגרה. נפגשים באותם מקומות עושים את אותם הדברים עוד סרט עוד יציאה לפגוש את החברים שלו בפאב השכונתי ו... השעמום אוכל כל חלקה טובה. גם במערכת יחסים בשלט רחוק אפשר ליפול לאותו המקום, של שיגרה מעייפת. כמה אייקונים של לבבות אפשר לשלוח? מדברים קבוע באותה השעה כי היא הנוחה לשניכם - בקיצור זה יכול להפוך להיות למעמסה. אז כמו בכל מערכת יחסים גם כאן האחריות היא עליכם להזריק זריקות החייאה למערכת כדי לשמר אותה צעירה ותוססת. למשל שלחי לו תמונות מדהימות שלך בדואר. כן, כן, נחזור למעטפה ולבול!

פגישה – חצי פגישה

וכשמדברים על זריקות החייאה מה יותר טוב מסוף שבוע רומנטי? במערכת יחסים כזו צריך לנסות להיפגש כמה שיותר, למרות המרחקים. לא חייבים לנסוע אליו או לבוא אליך. אפשרי להיפגש לסוף שבוע רומנטי באמצע הדרך, ולצבור כמה שיותר זיכרונות משותפים, שימלאו את המצברים ויחזיקו עד לפעם הבאה.

דבר חשוב נוסף הוא לדאוג שתהיה לכם בבית רשת תמיכה. בסופה של שיחת skype או צ'ט או אי מייל אנו חוזרים לחיים שלנו ולמשפחה ולחברים שסביבנו, שלהם השפעה מרובה על מערכת היחסים. יחס החברים והמשפחה, הקבלה או אי הקבלה שלהם של מערכת היחסים שלכם, יכולה לבנות את הקשר הרומנטי. כדאי מאוד לוודא שהם יחד איתכם ותומכים בכם מההתחלה כי בלעדיהם זה יהיה הרבה יותר קשה ממה שאתם יכולים להעלות על הדעת.

פנינו לאן

ולבסוף במערכת יחסים כזו כמו בכל מערכת יחסים כדאי לקבוע תאריך יעד. ביום מן הימים, תרצו להתחיל לתכנן עתיד רציני, וזה יוכל לקרות רק כשאתם גרים בסמיכות, או אפילו יחד. ואם אף אחד מכם אינו מוכן להסכים לעבור למקום אחר, כדי שתוכלו להתראות על בסיס קבוע, מומלץ לחתוך כבר עכשיו, לפרק את החבילה עכשיו לפני השיברון לב.

 

כתבות שאולי יעניינו אותך


המלצות ותגובות
כותרת:
שם:
תוכן:
אנא הזן את המספר ארבע מאות חמישים ושש:
מזמינים וחוסכים