X
אנא בחר את גודל הפונט הרצוי:
הזמן מלון הזמן מלון הזמן צימר הזמן צימר הזמן לימוזינה הזמן לימוזינה הזמן רכב הזמן רכב הזמן טיסה הזמן טיסה טיול רומנטי טיול רומנטי הזמן הופעה הזמן הופעה הזמן כרטיס הנחות הזמן כרטיס הנחות
X סגירה
 

הצעות נישואים הכי רומנטיות

מתי הרגע הנכון להציע נישואים ?

הנה, אתה יודע שאתה יודע. הפעם אתה בטוח ואתה לא הולך לפשל עם זה. היא הבחורה שלך והבחירה שלך ולה אתה מתכוון להציע לה נישואין.

ואיך תעשה את זה ?

איך תבטיח שזה יהיה האירוע שיבטיח לכם לצעוד שלובי זרוע באולם אירועים? שזה יהיה רגע מכונן בחייכם? שהיא תתרגש עד דמעות? שהרגע הזה יהיה הרגע המיוחד ביותר בחייה? שהיא לא תוכל להגיד לא..

כולנו נתקלנו בהצעות נישואין רומנטיות, מטורפות, מצחיקות. במיוחד למענך אספנו פה מספר הצעות שיגדילו את טווח האפשרויות שלך ויעזרו לך להחליט כיצד להציע את ההצעה החשובה בחייך.

הצעת נישואים רגע מרגש מלא באהבה
הצעת נישואים רגע מרגש מלא באהבה

מאיפה מתחילים ?

• הזמן הנכון:  או כמו שאמרו חכמים סינים עתיקים: טיימינג, טיימינג, טיימינג!  עליך לבחור בדיוק את היום המתאים ואת המומנטום. יום שיש בו איזושהי סימליות עבורכם, היום שבו נפגשתם, יום ההולדת שלה, יום שבו היא שברה את רגלה (למזל טוב ). מה שחשוב הוא, שזה יהיה יום שיזכר.

• המקום הנכון: או ששבו ואמרו חכמים סינים עתיקים: לוקיישן, לוקיישן, לוקיישן! המקום הנכון, שכמובן יהיה מוכתב על ידי הרעיון, או להיפך... המקום צריך אף להיות משהו סימלי עבורכם. זה יכול להיות מקום אהוב במיוחד, או מקום בעל אופי המתאים לאהובתך. האם הדבר הרומנטי ביותר יהיה עבורה איזו שהיא פינה בטבע? משהו רגוע ונינוח או דווקא מקום מלא באקשן?

מה עושים?

הגדירו מהו "רומנטי" עבורכם:

• אם אתם זוג רגוע, שהרומנטיקה תתבטא אצלו בהתבוננות בשקיעה על חוף הים, הרי שקיימות אפשרויות שונות:  תוכל לקחת אותה להפלגה רומנטית. הפלגה ביאכטה היא חוויה מיוחדת בפני עצמה. כאשר משלבים בה גם גורם הפתעה כמו הצעת נישואין רומנטית, ההפלגה הופכת למושלמת ומותירה רושם ארוך טווח. תפאורת גלי הים והשקיעה, עם בקבוק שמפניה ברגע הנכון, יהוו את הרקע המושלם להצעת הנישואין.

• אם הרומנטיקה שלכם לוותה תמיד בטיולים בטבע, קח את אהובתך וצאו לטיול רומנטי ואינטימי בחיק הטבע. הובל אותה אל הנקודה היפה ביותר במסלול הטיול שבחרתם, אל מקום מבודד, בלב הטבע הפראי, ושם הפתע אותה עם ארוחה זוגית רומנטית. כמובן שהכנת מראש את הארוחה כולה, הכוללת שולחן עם מפה ונרות והמטעמים האהובים עליה. בקבוק יין או משקה אחר וכמובן – טבעת אירוסין.

• במידה ואתם זוג שאוהב קצת יותר אקשן, תוכל להוסיף לטיול הקטן שלכם בטבע גם טיול רכיבה על סוסים או שייט אבובים. דבר, שיטיל אתכם בתום המסלול, רטובים ומרוצים זה לזרועות זו ויניח את התשתית המושלמת להצעה שאי אפשר לסרב לה.

ולכמה רעיונות מקוריים במיוחד

1. מישהו שסידר כתובת אבנים ענקית לאורך כביש הערבה ואהובתו נתקלה בה בדרכם לחופשה באילת.

2. סרטון, הכולל את הצעת הנישואין, שהוקרן במסכי הענק באמצע משחק כדורגל חשוב.

3. סרט ארוך ומשעשע, שכלל את כל החברים והמשפחה, שהוקרן בבית קולנוע (שנסגר לצורך העניין בתואנת "הקרנה מיוחדת"). לאחר שכולם כיכבו בסרט לא יכלה המיועדת לסרב..

4. כתובת ענקית שנכתבה על הכביש מתחת למטוס ממריא... שהטיס את הזוג אל חופשה חלומית.

5. הפרחת כדור פורח ועליו מתנוססת הבקשה.

6. ובמידה ואתם באמת אקסטרים – תמיד תוכל לקחת אותה אל אחד מהצוקים המדהימים שבאירלנד ופשוט לאיים בהתאבדות.

7. פזר במקומות שונים בבית פתקים קטנים. בכל פתק רשום דבר מה שאתה אוהב בבת הזוג שלך ורמז למקום הימצאו של הפתק הבא. בפתק האחרון רשמו: "מכל הסיבות האלה, אני רוצה לבלות איתך את שארית חיי. האם תתחתני איתי?"

8. את האחד הזה השארנו לך. קיבלת רעיונות, והשראה אחת כבר יש לך, איתה אתה רוצה להינשא..  עכשיו תורך להמציא את הדרך המיוחדת שלך.

הצעה שתיחרט לנצח בראשה של אהובתך תהיה לא רק מקור לגאווה אלא גם תבטיח כי לא רחוק היום בו תצאו יחד להסתובב בין גני אירועים, וחנויות מעצבים בחיפוש אחר שמלות כלה.

ושיהיה באהבה!

 

כתבות שאולי יעניינו אותך


המלצות ותגובות
כותרת:
שם:
תוכן:
אנא הזן את המספר שלוש מאות שישים ותשע:
מזמינים וחוסכים