X
אנא בחר את גודל הפונט הרצוי:
הזמן מלון הזמן מלון הזמן צימר הזמן צימר הזמן לימוזינה הזמן לימוזינה הזמן רכב הזמן רכב הזמן טיסה הזמן טיסה טיול רומנטי טיול רומנטי הזמן הופעה הזמן הופעה הזמן כרטיס הנחות הזמן כרטיס הנחות
X סגירה
 

חופשה בתאילנד לרגל עשר שנות נישואין

רומנטיקה בחופים האקזוטיים של תאילנד

חוגגים יום נישואין עשירי? עשר שנות נישואין ראויות לציון ולחגיגה מיוחדת, כזאת שתרענן, תחדש ותוסיף חוויות בלתי נשכחות וצבע טרי לחיי היחד. חופשה בתאילנד עם מגוון נופים, חופים, אוכל משובח, אטרקציות ופינוקים יכולה להתאים בדיוק עבורכם! לפניכם המלצות לתכנון חופשת חלומות לרגל המאורע.

החופים של תאילנד
החופים של תאילנד

למה תאילנד?

תאילנד היא מדינה תיירותית, מגוונת מאוד מבחינת נופיה, אקזוטית וזולה יחסית. שירותי התיירות מפותחים ונוח לתכנן ולתפור טיול שמתאים בדיוק עבורכם – מסעדות המגישות אוכל מצוין ומגוון בזול, בתי מלון ואכסניות שמציעים לינה ברמות שונות של איכות ותקציב, חיי לילה תוססים וסוכנויות תיירות שבהן ניתן להיעזר בכל נסיעה, טיסה או ארגון של טיול יום.

מתי לנסוע?

אפשר לטייל בתאילנד לאורך כל השנה. תאילנד היא ארץ חמה ולחה, ובה שתי עונות עקריות: העונה המומלצת לטיול היא מדצמבר עד יוני. העונה השניה, מיולי עד נובמבר, מאופיינת בחום, לחות וגשמי מונסון תכופים, אך גם בה ניתן לטייל.

לכמה זמן לנסוע?

חופשה בתאילנד מתאימה במיוחד לחופשה לציון עשר שנות נישואין, מאחר וניתן לתכנן אותה בהתאם לזמן העומד לרשותכם. גם אם זמנכם קצר ומצבכם המשפחתי מאפשר רק גיחה קצרה תוכלו ליהנות ולחוות, ולמעשה, ניתן לתכנן חופשה בת שבוע, שבועיים, שלושה או כמובן יותר... בחופשה קצרה מאוד שמשכה עד שבועיים, מומלץ לתכנן היטב מראש, ואולי אף להתמקד באזור אחד עיקרי, למשל באיים המזרחיים או באיים המערביים.

איפה לטייל?

בנגקוק

בנקוק עיר סואנת, מגוונת וצבעונית. שילוב של מזרח ומערב, פאר ויופי לצד דלות ועוני. העיר מציעה שפע ואפשרויות רבות לביקור ובילוי – ארמונות יפהפיים, מקדשים עתיקים, שווקים וקניונים, מסעדות מצוינות ואוכל רחוב מעולה, חיי לילה ומסיבות.

צפון תאילנד

כאן תמצאו הרים יפים, הרבה ירוק, כפרים קטנים ונידחים. צ'אנג מאי היא העיר הגדולה בצפון תאילנד ומהווה בסיס נוח ליציאה לטיולים בני כמה ימים לכפרים בסביבה, וכמוה גם צ'אנג ראי. בעיירה פאי תוכלו ליהנות מפעילויות ממריצות כמו רפטינג, שיט קיאקים או אבובים, וכן לשכור אופנוע לרכיבה באתרי הסביבה.

מרכז תאילנד

אזור ירוק ופורה, שבו משתלבים טבע קסום עם שדות אורז ומטעי פירות. מוקדי הביקור כאן הם הבירה בנגקוק וסביבותיה, חוף פטאיה המתאים לצלילה ושנירקול, קנצ'נבורי שם נמצא הגשר המפורסם על נהר הקוואי ואתרי מורשת ותרבות כמו איותאיה.

דרום תאילנד

כאן ממוקמים חופי רחצה נפלאים, האיים הפופולריים פוקט וקו-סמוי, ועוד מגוון מרהיב של נופים טרופיים מרשימים. באזורי האיים תוכלו ליהנות מחול לבן ורך, עצי דקל ושפע המפרצים והאיים בגדלים שונים ובשלל צורות מיוחדות. בצ'איה תוכלו לראות שרידים ארכיאולוגיים של תרבות מקומית עתיקה.

האיים המזרחיים של תאילנד

רצועת חוף ארוכה עם חופים מטריפים ושירותי תיירות בכל הרמות ולכל כיס. שפע של מקומות לינה על המים, שווקים ודוכנים, מסעדות, בתי קפה, פאבים ועוד. תוכלו לבחור בין התערות בהמוני התיירים במסיבות פול מון המוניות בקו-סמוי או התרגעות ומנוחה בחופים שקטים יותר של קו-פנגן, עם גיחות לאתרי טיול ושווקים.

האיים המערביים של תאילנד

החופים היפים ביותר בתאילנד, תפאורה מושלמת של חולות לבנים-זהובים, ים בגווני טורקיז-כחול עמוק ואיים משוני צורה ועטורי צמחיה. באיים דוגמת קו-פיפי, פוקט ואזור קראבי תמצאו שפע של אפשרויות בילוי – מרביצה ושיזוף או הליכה על החוף ועד שנירקול, צלילה, שיט, טיפוס צוקים ועוד.

קניות

בתאילנד תוכלו לערוך קניות זולות ביותר של בגדים, תיקים, נעליים, מזכרות, חפצי נוי, תכשיטים ועוד. בערים הגדולות ישנם מרכזי קניות עצומים, דוגמת MBK בבנגקוק. פרט לקניונים מסודרים, ישנם גם קניונים שהם מעין שוק מקורה ענק המאגד דוכנים רבים, וכן שווקים מקומיים ושווקי לילה. בשווקים תמצאו כמובן גם מזון ופירות וירקות אקזוטיים – מומלץ לנסות! בחופי האיים תוכלו ליהנות מקניות של בגדי חוף, לונגים, מזרונים, ערסלים וטיפולי יופי ופינוק שונים מידי רוכלים שעוברים על החופים. זכרו כי ניתן להתמקח בנימוס.

קורסים

בתאילנד תוכלו ליהנות לא רק מנופים וחופים, אלא גם ממגוון קורסים וסדנאות שונים ומחוויה של לימוד משותף. משך כל קורס משתנה: מיום ועד כשבוע, וזוהי הזדמנות לחוויה של לימוד משותף במחירים זולים משמעותית מאלו שמוצעים בארץ. בין הקורסים הפופולאריים תמצאו קורסי בישול, גלישה, צלילה, אגרוף תאילנדי, עיסוי תאילנדי ועוד, חלקם מבואות וחלקם מעמיקים, ממש ברמה של קורסים במכללות.

תאילנד מציעה חוויה לכל החושים, וביננו, מי יכול שלא להתפעל ולהתפעם מחדש מקסמי האהבה והזוגיות כשברקע נוף טרופי משגע, חופים לבנים, מפרצוני ים ומים בגווני טורקיז, ג'ונגל טרופי, עצי קוקוס ושוניות אלמוגים? אין תפאורה הולמת מזו לציון עשר שנות נישואין, והבונוס הוא שלל הפעילויות המשותפות ומנעמי החיים שהמקום מאפשר. תיהנו, ולחיי ימי הנישואין הבאים!

 

כתבות שאולי יעניינו אותך


המלצות ותגובות
כותרת:
שם:
תוכן:
אנא הזן את המספר מאתיים חמישים ושתיים:
מידע
מזמינים וחוסכים