X
אנא בחר את גודל הפונט הרצוי:
הזמן מלון הזמן מלון הזמן צימר הזמן צימר הזמן לימוזינה הזמן לימוזינה הזמן רכב הזמן רכב הזמן טיסה הזמן טיסה טיול רומנטי טיול רומנטי הזמן הופעה הזמן הופעה הזמן כרטיס הנחות הזמן כרטיס הנחות
X סגירה
 

חופשת חורף רומנטית באילת

רומנטיקה בעיר הדרומית

יש מקומות רבים בישראל אליהם ניתן לנסוע לחופשה רומנטית בחורף - מקומות יפים וקדושים באיזור ירושלים, צימרים באיזור השרון או יישובים רומנטיים ברמת הגולן, באיזור הגליל, או באיזור החרמון המושלג. אפשר גם לנסוע לכיוון ההפוך ולהגיע לאיזור הדרום, בו גם בחורף מזג האוויר הוא נעים בדרך כלל. ואם כבר נוסעים לדרום אז אין כמו חופשת חורף רומנטית באילת.

אילת היא אחת מערי התיירות הפופולאריות ביותר בישראל אך בקיץ ולעיתים גם באביב חם מאוד באילת. לאלה מכם המעדיפים להגיע לאילת בתקופה הפחות חמה, החורף היא העונה המושלמת לכך. בכתבה זו נפרט אודות האופציות לחופשת חורף באילת.

אילת רומנטית גם בחורף
אילת רומנטית גם בחורף

אטרקציות באילת

אילת היא עיר שיש בה פשוט הכל – ים מרהיב ביופיו (ים סוף), אין ספור חופים כיפיים, בתי מלון מפוארים, צימרים, בתי הארחה, אטרקציות, מסעדות מעולות עם שפים בעלי שם בינלאומי, בתי קפה רבים ועוד. אין ספק כי חופשה באילת היא בהחלט החופשה האולטימטיבית ובתקופת החורף הופכת העיר הזו לרומנטית במיוחד.

אמנם בחורף קר יותר ולא תמיד ניתן להיכנס למים (אם כי האמיצים במיוחד יכולים להיכנס לים גם בימים בהם יש שמש באילת, ויש לא מעט ימים שכאלה...), אך מלבד הים יש אטרקציות רבות באילת שניתן לבלות בהן, למשל - המצפה התת ימי, ריף הדולפינים, פעילויות מים רבות (את חלקן ניתן לעשות גם בחורף) ועוד.

חשוב להדגיש כי חופשה באילת בחורף היא בדרך כלל גם זולה יותר מאשר בקיץ, וזה הופך את החופשה למשתלמת עוד יותר. בבתי המלון הרבים באילת יש לא מעט מבצעים לחורף, ואפשר לבלות באילת במחירים נמוכים למדי בתקופה זו. כל שנותר לכם הוא לבחור מקום לינה ולצאת לדרך - ברכב או בטיסה. אך כיצד בוחרים מקום לינה באילת? האפשרויות הן רבות ומגוונות!

לינה באילת

אפשרויות הלינה באילת הן כאמור רבות ומגוונות. באילת יש אין ספור בתי מלון מפוארים ומפורסמים (למשל מלון המלך שלמה, מלון דן, מלון הרודס ועוד), אך יש גם אופציות לינה נוספות כמו וילות להשכרה, בתי הארחה (שהם בדרך כלל זולים יותר מאשר המלונות היוקרתיים) ועוד.

אם אתם מספר זוגות המגיעים יחד לחופשה, מומלץ לשקול השכרת וילה יוקרתית – זה יכול לצאת משתלם יותר מאשר לינה בבית מלון. כאשר המדובר בחופשה רומנטית צימר יכול להיות פתרון מושלם או מלון קטן ואינטימי בו ניתן להתפנק עם בן או בת הזוג.

לאיתור מקום לינה מושלם באילת >>

חשוב לזכור כי חלק מבתי המלון ובתי ההארחה מבצעים שיפוצים במהלך החורף (החלפת ריצוף, עבודות גבס ועוד סוגים רבים של שיפוצים) ומומלץ לברר זאת מראש. אך בין אם בחרתם בווילה, צימר או מלון אינטימי, חשוב לדאוג כי יש במקום בו בחרתם ללון את כל אותם הפריטים והאביזרים אשר יהפכו את החופשה שלכם לרומנטית במיוחד, בין היתר – טלוויזיה עם מסך פלאסמה גדול, ג'קוזי זוגי, חדר אינטימי המשרה אווירה רומנטית, מטבחון מאובזר (אם המדובר בצימר) ופריטים כמו נרות ריחניים, שמנים, חלוקים ועוד.

אילת יכולה להיות עיר חמה מאוד בתקופת הקיץ אך גם רומנטית מאוד בתקופת החורף וחשוב לדעת זאת! כל מי שמחפש מקום מהנה, רומנטי ובמחיר סביר עבור חופשה רומנטית בחורף, העיר אילת בהחלט יכול להתאים.

 

כתבות שאולי יעניינו אותך


המלצות ותגובות
כותרת:
שם:
תוכן:
אנא הזן את המספר ארבע מאות חמישים ושש:
מזמינים וחוסכים