X
אנא בחר את גודל הפונט הרצוי:
הזמן מלון הזמן מלון הזמן צימר הזמן צימר הזמן לימוזינה הזמן לימוזינה הזמן רכב הזמן רכב הזמן טיסה הזמן טיסה טיול רומנטי טיול רומנטי הזמן הופעה הזמן הופעה הזמן כרטיס הנחות הזמן כרטיס הנחות
X סגירה
 

10 דרכים לחדש את הרומנטיקה בין בני הזוג

להחיות את הרומנטיקה בכל יום מחדש

אומרים שאהבה והתאהבות הם שני דברים שונים. בתחילת הקשר בני הזוג חווים את ההתאהבות, שמלווה ברגשות עזים, תשוקה, רומנטיקה ומה לא. עם הזמן ההתאהבות דועכת ומתפתחת בין בני הזוג אהבה, שהיא רגש יציב יותר. מצד אחד, האהבה עוזרת לשמור על הקשר, אבל מצד שני היא גם גורמת פעמים רבות לרומנטיקה להיעלם מחיי הזוגיות. אם גם אתם נמצאים במצב הזה, כנראה שהרשימה הבאה תוכל לעזור גם לכם.

טפחי את עצמך - ותחיי את הרומנטיקה בכל יום מחדש

הפתיעו את בן / בת הזוג

סיימו את יום העבודה שלכם כך שתגיעו חצי שעה לפני בן הזוג הביתה. 30 הדקות האלה הן בדיוק הזמן שאתם צריכים לבד כדי להשתחרר מכל לחצי היום, ולקבל את פניו של בן הזוג רגועים ונינוחים יותר.

פנו זמן איכות

דאגו לפנות לכם מדי יום זמן איכות לבד, גם אם מדובר בלא יותר מכמה דקות - אחרי שהילדים הלכו לישון, בלי חברים או אורחים, ובלי לבהות במסך הטלוויזיה או המחשב. ספרו אחד לשני על חוויות היום, התכרבלו יחד במיטה או התגנבו למטבח כדי להכין לכם ארוחת ערב מאוחרת יחד.

קבלו את הטעויות באהבה

למדו לקבל את הטעויות שלכם ושל בן הזוג. לפעמים קשה לנו להפנים שכולנו טועים – אנחנו בטוחים שאנחנו תמיד צודקים, ובן הזוג תמיד טועה. מדי פעם מותר גם להודות בטעות, ויותר חשוב – להתנצל עליה, כמו גם לקבל את ההתנצלות של בן הזוג שטעה, במקום להאשים אותו בטעות.

זר של שושנים

הפתיעו אחד את השני. אין כמו זר פרחים ססגוני של תריסר ורדים שמגיע בהפתעה, ללא סיבה ולא בתאריך ראוי לציון כמו יום הולדת או יום נישואין. אם תשקיעו ותצרפו אליו גם פתק קטן עם כמה מילות אהבה, תיצרו מחווה רומנטית מושלמת.

פתק רומנטי

השאירו אחד לשני פתקים עם מסרים רומנטיים – ליד הרשימה לסופר שתלויה על המקרר, על דלת הבית כדי שיראה לפני שהוא יוצא לעבודה, על מראת האיפור בחדר השינה, ליד מסך המחשב ובכל מקום אחר שרק תוכלו לחשוב עליו כך שתראו אותם גם תוך כדי שגרת היומיום ותיזכרו בבן הזוג האהוב.

לכו לבלות פעם בשבוע...

צאו לדייטים רומנטיים גם אם אתם כבר שנים ארוכות יחד. לא חייבים להשקיע בארוחה במסעדת יוקרה לאור נרות - גם נסיעה במכונית, הליכה בשכונה או צפייה בכוכבים יכולים להיות רומנטיים כשאתם עם בן הזוג האהוב.

חופשה רומנטית

תכננו יחד את חופשת הקיץ הזוגית. חפשו יחד דיל לאילת או נופש רומנטי בפראג או בפריז. התכנון המשותף, הרעיונות והחלומות, הם חלק מהכיף לקראת חופשה זוגית. זיכרו כמובן לבדוק שהדרכונים בתוקף ולרכוש ביטוח נסיעות לחו"ל.

חיבוק וליטוף בכל הזדמנות

אל תתביישו בגוף שלכם. גם אם העלית כמה קילוגרמים מיותרים, וגם אם הבלורית המתנפנפת שלך היא כבר לא מה שהייתה פעם, בן הזוג עדיין יעריך חיבוק, ליטוף או נשיקה ספונטניים, סתם כך באמצע היום. אל תהססו גם להתקלח יחד, או ללכת לישון ערומים, אם אינכם חוששים שהילדים יפתיעו אתכם באמצע הלילה.

להגיד אני אוהב אותך... זאת לא בושה

נסו לחשוב מתי בפעם האחרונה אמרתם לבן הזוג שלכם כמה אתם אוהבים. אם התשובה שלכם אינה "היום" או לכל היותר "אתמול", זה הזמן להזכיר לו וללחוש כמה מילות אהבה. האהבה שלכם אינה מובנת מאליה, וחשוב לרענן אותה גם במילים.

לרקוד ביחד

צאו לרקוד. אפילו אם אתם חושבים שאתם לא יודעים לרקוד, או שאתם נראים מגוחכים כשאתם רוקדים. כשאתם ביחד, גם הרגעים שנראים לכם מביכים הופכים לרגעים אינטימיים עם בן הזוג. תוכלו לצחוק על עצמכם ביחד, להתעלם מכל שאר האנשים שרוקדים מסביבכם ולהתרכז בחיבור שביניכם.

 

כתבות שאולי יעניינו אותך


המלצות ותגובות
כותרת:
שם:
תוכן:
אנא הזן את המספר ארבע מאות חמישים ושש:
מזמינים וחוסכים