X
אנא בחר את גודל הפונט הרצוי:
הזמן מלון הזמן מלון הזמן צימר הזמן צימר הזמן לימוזינה הזמן לימוזינה הזמן רכב הזמן רכב הזמן טיסה הזמן טיסה טיול רומנטי טיול רומנטי הזמן הופעה הזמן הופעה הזמן כרטיס הנחות הזמן כרטיס הנחות
X סגירה
 

רומנטיקה לאורך שנים ארוכות

כך שומרים על הגחלת בוערת

הכול מתחיל ורוד ויפה.. הניצוץ בעיניים בדייט הראשון, הפגישות המרגשות והשיחות עד אור הבוקר.. המתנות הקטנות והחיפושים אחר טבעות אירוסין מושלמות, ארגון החתונה והערב המושלם, ואז מגיעים לעולם האוצרות של חיינו ילדינו היקרים, ואז נכנסים לפרק חדש בחיים..

המאמר שלפניכם מציע עשרה טיפים נהדרים לשמירה על זוגיות מאושרת גם אם חלפו מספר שנים וגם אם כבר לא ישנים טוב בלילה וגם אם החצי השני קצת מעצבן לעיתים...

שומרים על הגחלת בוערת גם אחרי עשרות שנות נישואים

טיפ ראשון

נשמע קל אך מחייב תרגול רב.. זוגות המעוניינים לשמור על חיי נישואין רומנטיים חשוב שידעו לשים בצד את התלונות ויתרכזו באספקטים החיוביים של מערכת היחסים שלהם עם בני הזוג. ויכוחים חוזרים ונשנים גורמים לתחושה לא טובה בחיי הנישואין, מיותר, לא?

טיפ שני

כשמגיע יום האהבה כדאי להמנע מפרקטיות ברכישת המתנה, זה היום של רכישות אימפולסיביות שלאו דווקא ישמשו אתכם לאורך שנים (או במילים אחרות זה לא הזמן לקנות שואב אבק לבית..) זה הזמן לקנות משהו שיחמם את ליבכם, תוכלו להתפנק בספא או סדנאות בישול וכיו"ב.. (יש הרבה מאוד חוויות זוגיות שתוכלו ליצור, מצאו לכך את הזמן ואת הרצון הטוב!)

רעיון זה תקף לא רק בנוגע לחג האהבה, גם ימי הולדת, ימי נישואין הם ימים מיוחדים שבהם בני הזוג מצפים להתפנק, אז קחו זאת בחשבון כשמתקרב המועד לפנק.. גם שושנים אדומות תתקבלנה בברכה!

טיפ שלישי

הכי קל זה להתווכח כל כל נושא בעולם. ו גם קל מאוד לשכוח להפגין רגשות אהבה וחום אחד כלפי השניה ואחת כלפי השני..  אם מוצא חן בעייניך איך שהשיער שלה נראה, תאמר לה.. אם אהבת את העובדה שהוא החליף מצעים במיטה, תאמרי לו..

טיפ רביעי

כל אחד זקוק לאתנחתה אחרי יום עבודה ארוך ולכן כשאתם חוזרים הביתה השתדלו להתרפק כמה רגעים על מנוחה ולאחר מכן התנו לארגון וסדר של הבית, לאחר שהמתח של היום התפוגג תוכלו לנהל את הבית ברוגע ובכיף.

טיפ חמישי

אין יותר כיף מלהתרפק על זכרונות העבר.. תתפנקו לכם על החוויות המשותפות שלכם מהתקופה שבה הייתם צעירים ומאוהבים. הרבה אנשים תוהים מה קרה לימים הללו? מדוע ברחו..? הבעיה הינה שהויכוחים הקטנים היומיומיים בדרך למסעדה ובחזרה ממנה מצטברים והופכים את ההווה לפחות נחמד ובטח שלא רומנטי..

טיפ שישי

מסיבה מסוימת, נישואין מהווים סימן לקיצם של נימוסין והליכות בין בני הזוג. אנו שוכחים להודות אחד לשני על הדברים הקטנים, הכול הופך להיות סוג של מובן מאליו..  אין שום דבר נורא באמירת המילה "תודה" גם על הדברים הקטנים ביותר.. או לפרגן על הארוחה הנהדרת שבת או בן הזוג הכינו.. תודה על הדחת הכלים וכיו"ב.. מדובר בסה"כ בביטויים אשר מבטאים הערכה כנה של בני הזוג אחד כלפי השני. וזה בכלל לא יכול להזיק..

טיפ שביעי

הפסיקו להאשים האחד את השני בכל דבר שקורה, הוא לא באמת אשם שיורד גשם... חייבים להיות יותר סובלנים אחד כלפי השני, אף אחד לא מושלם, ברוב המקרים הדברים שאנו מתווכחים עליהם הם מקור לצחוק גדול..

טיפ שמיני

לשים לב למה שאומרים..  ההתבטאות: "אתה תמיד עושה את זה.." או "אתה אף פעם לא עושה את זה" אינם באמת משקפים את המציאות האמיתית.. מדובר במילים שהופכות סיטואציה ליותר דרמטית מכפי שהיא באמת..

טיפ תשיעי

להתחיל להקשיב אחד לשני.. במקום להיות עסוקים לשכנע את הצד השני בצדקתך שלך אולי תקשיב לצד שלו (או שלה) ולאחר שהבנת את הצד שלו (או שלה)  תנסה להסביר את הצד שלך.

טיפ עשירי ואחרון חביב:

זוגות זקוקים לזמן איכות בלי הילדים.. בלי העבודה.. בלי תחזוקת הבית.. פשוט לנפוש רק בני הזוג במרחק מה מהשגרה. כך הם יכולים להרגיש את הרומנטיקה מחלחלת חזרה אל חיי הנישואין שלהם.. סופשבוע בבית מלון, יום ספא מפנק, או ערב זוגי במסעדה בהחלט יתאימו לזוג המעוניין לשמור על הגחלת בוערת..

 

כתבות שאולי יעניינו אותך


המלצות ותגובות
כותרת:
שם:
תוכן:
אנא הזן את המספר ארבע מאות חמישים ושש:
מזמינים וחוסכים